facebook RSS # #

22.01.2018 15:01

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2018-01-08 09:00       aktualizacja: 2018-01-08 10:48       JAK ROBIĄ TO INNI
  A A A

Portfel w komórce. Mieszkańcy Opola za usługi miejskie zapłacą telefonem

Portfel w komórce. Mieszkańcy Opola za usługi miejskie zapłacą telefonem
Fot. PAP/M. Obara
Mieszkańcy Opola za korzystanie z usług jednostek miejskich będą mogli zapłacić przy pomocy aplikacji w telefonach. Jak poinformował prezydent Opola Arkadiusz Wiśniewski, koszt wdrożenia technologii, to około 6 mln złotych.

System Opole+ zakłada umożliwienie płatności za takie usługi, jak np. bilety do miejskiego ogrodu zoologicznego, płatności za parkingi czy korzystanie z miejskiej komunikacji publicznej przy pomocy aplikacji zainstalowanej na smartfonie.

Przedstawiciele Opola uważają, że z jednej strony wdrożenie aplikacji ułatwi życie jej mieszkańcom, a z drugiej dostarczy informacji jednostkom miejskim na temat preferencji klientów, dzięki czemu będą mogły dostosować swoją ofertę do oczekiwań opolan.

Planowany czas wdrożenia nowej technologii to dwa lata. Dwie trzecie kosztów wprowadzenia "telefonicznej portmometki", czyli cztery miliony złotych, to dotacja z Regionalnego Programu Operacyjnego.

Źródło: Codzienny Serwis Informacyjny PAP

aba/
TAGI: MIASTO
 
KOMENTARZE: 0 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich     Związek Powiatów Polskich

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 509 22 25
Faks: (22) 509 22 72
pap@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25