facebook RSS # #

22.10.2018 23:48

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2017-12-28 14:21       aktualizacja: 2017-12-28 16:31       INFORMATYZACJA
  A A A

Występował problem. COI: był problem z najnowszą wersją aplikacji do podpisywania

Występował problem. COI: był problem z najnowszą wersją aplikacji do podpisywania
Fotolia
Występował problem z najnowszą wersją aplikacji do podpisywania – wyjaśnia problemy ze ŹRÓDŁEM Centralny Ośrodek Informatyki.

Centralny Ośrodek Informatyki odpowiada, że 27 grudnia występował problem z najnowszą wersją aplikacji do podpisywania. Tego samego dnia wieczorem została wdrożona jej aktualizacja.

„Mamy potwierdzenia z urzędów, że funkcjonalność działa już prawidłowo” – podkreślił Igor Ryciak, rzecznik prasowy COI.

Czytelnicy zwracali uwagę na problemy z aplikacją już przed świętami. Ich zdaniem ŹRÓDŁO nie działa, bądź jego obsługa jest utrudniona co roku w okresie świątecznym. Powoduje to utrudnienia w obsłudze osób, które przyjeżdżają do kraju na Boże Narodzenie i chcą pozałatwiać sprawy urzędowe.

„(…) Wszystkie większe awarie występują w okresach świątecznych, kiedy nasi rodacy wracają do kraju i przy okazji chcą pozałatwiać sprawy urzędowe (…)” – zauważa antek.

„(…) oczami "świecimy" my, urzędnicy! Wysłuchujemy pretensji - my urzędnicy......i można by tak jeszcze długo (…)”. (…) proszę to wytłumaczyć ludziom którzy stracili bliskich, chcą zarejestrować dziecko lub otrzymać zaświadczenie o stanie cywilnym, bo w kraju są tylko dwa dni (…)” – dodała kierownica.

Kkż/
 
KOMENTARZE: 5 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
2017-12-31 11:14:17
LASpalmas: Reasumując "Mamy potwierdzenia z urzędów, że funkcjonalność działa już prawidłowo" oznacza, że co prawda COI nie przekazało informacji do JST (pomijając forum szkoleniowym, do którego nie ma dostępu LAS), ale tak długo nie działało, że zainteresowani byli w stanie poczekać kilkadziesiąt minut na infolinii i dowiedzieć się jak przeinstalować WSS (w zależności od dnia poprawka z cyfrą 1, a w dniach następnych poprawka do poprawki z wersją 3).

Dziękuję COI, to prawdziwi profesjonaliści*.

*) No dobrze, żartowałem.
 
2017-12-29 08:50:39
też brzydzę się wybielaniem i kłamstwem: Szkoda słów, sytuacja u mnie wyglądała tak:
- Problem w piątek i instalacja WSS od nowa (helpdesc zajęty 45 min oczekiwania);
- Na koniec pracy komunikat: "po godzinie 15 lub w sobotę 23 grudnia należy zrestartować wszystkie stacje robocze i jednorazowo zalogować się do źródła, bo "W przypadku nie wykonania tej czynności w dniu dzisiejszym, od środy (27 grudnia 2017 r.) może być konieczne ponowne zainstalowanie aplikacji do podpisywania akcji (WSS)"
- w sobotę ponowna instalacja WSS przy pomocy osoby z pierwszej linii (helpdesc wolny);
- po świętach znowu problem na który nie pomagała instalacja WSS, gdyż proces instalacji miał jakiś błąd (helpdesc zajęty 55 min oczekiwania i niekompetentna osoba do odbierania połączeń przerzucona z CEPIK)
- pracowaliśmy ze starym sposobem podpisywania po zainstalowaniu starej jawy i starego firefoxa
- od wczoraj powrót do nowej jawy i firefoxa oraz nowy WSS
 
2017-12-28 22:14:29
brzydzę się kłamstwem: Rzecznik prasowy COI zawsze jest niedoinformowany, albo celowo podaje nieprawdziwe informacje. Problem z najnowszą wersją do podpisywania wystąpił przed świętami i trwał do godziny 20 dnia 27 grudnia - dowodem są komunikaty trenera na platformie szkoleniowej.
Od godziny ósmej 22 grudnia na tej samej platformie są wpisy użytkowników, że usługa podpisu nie działa i w całym kraju są problemy.
Service desk jak zawsze lekceważył nasze nasze zgłoszenia, ogłupiał użytkowników bagna, konsultanci z pierwszej linii nie przekazywali zgłoszeń do realizacji. Dopiero po godzinie 13 dnia 22 grudnia trener podał na platformie szkoleniowej informację, że "trwają prace nad aktualizacją aplikacji służącej do podpisywania akcji w ŹRÓDLE" i że po godzinie 15 lub w sobotę 23 grudnia należy zrestartować wszystkie stacje robocze i jednorazowo zalogować się do źródła, bo "W przypadku nie wykonania tej czynności w dniu dzisiejszym, od środy (27 grudnia 2017 r.) może być konieczne ponowne zainstalowanie aplikacji do podpisywania akcji (WSS)". Przetrzymali użytkowników przed świętami, a po świętach aplikacja w dalszym ciągu nie działała.
Podane informacje dostępne są na platformie szkoleniowej i rzecznik prasowy może, a nawet powinien to sobie sprawdzić i sprostować swoje wyjaśnienia na niniejszym portalu.
 
2017-12-28 17:33:46
Informatyk lasek: Nie mozna byloby usprawnic czy tez uruchomić szybkiego kanalu nawet informacji jednostronnych a nie newslettery które albo nie przychodza albo przychdza z totalnym opóźnieniem gdzie juz zdarzylem zaczekac sie z pol godziny na infolini żeby uslyszec ze jest inna cyfra pliku niezbędnego....
 
2017-12-28 16:45:15
Karol: Wszyscy uczciwi Polacy czekają, żeby całe kierownictwo COI wraz z kolejnymi ministrami ich nadzorującymi wreszcie karnie odpowiedziało za to co wyprawiają. Nieudolność, nieuctwo, arogancja, a w zasadzie raczej świadoma destrukcja Państwa to jedyne, co widać po działaniach COI. W żadnej innej pracy nikt takiej nieudolności, nieodpowiedzialności, amatorszczyzny by nie akceptował.

 
newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich  

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Adam Michrowski
Tel.: (22) 509 29 47
Kom.: 516 363 056
a.michrowski@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25