facebook RSS # #

22.11.2017 06:38

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2017-11-14 16:13       aktualizacja: 2017-11-14 16:14       WIADOMOŚCI KLUBOWE
  A A A

Miasto Świdnica: Znikają szpetne reklamy

Miasto Świdnica: Znikają szpetne reklamy
Fot. UM Świdnica
Aż w 18 miejscach w Świdnicy zniknęły reklamy, które zostały umieszczone bez odpowiednich zezwoleń. Wydział Gospodarki Przestrzennej i Architektury Urzędu Miejskiego skutecznie korzysta z narzędzi, jakie daje obowiązujące prawo.

Realizowana konsekwentnie polityka reklamowa powoduje, że z każdym mijającym tygodniem z przestrzeni miejskiej usuwane są kolejne szpetne i nieestetyczne reklamy.

Niezależnie od miejsca umieszczenia danej reklamy, jeżeli nie spełnia ona odpowiednich standardów przewidzianych dla miasta Świdnicy, określonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego i polityce reklamowej, zostanie ona usunięta lub jej właściciel będzie musiał dostosować nośnik do określonych regulacji.

„Wielu przedsiębiorców czy właścicieli nieruchomości rozumie nasze postulaty i współpracuje z nami w celu uporządkowania przestrzeni w mieście. Wiedzą, że usunięcie danego billboardu czy plakatu z ogrodzenia posesji, nie oznacza zmniejszenia zainteresowania klientów ich usługami czy produktami wręcz przeciwnie zostaje poprawiony wizerunek miejsca, w którym prowadzą działalność” – podkreśla Małgorzata Osiecka, dyrektor Wydziału Gospodarki Przestrzennej i Architektury.

Tym razem na celowniku urzędników znalazły się reklamy na takich ulicach jak: Franciszkańska, Kanonierska, Łukowa, Miłego Dnia, Niecała, al. Niepodległości, pl. św. Małgorzaty, Równa, Śląska, Tołstoja, Wałbrzyska, Kochanowskiego, Westerplatte, Kasztanowa, Wrocławska czy Zamenhofa.

„Jestem przekonana, że idziemy w dobrym kierunku. Obraz naszego miasta zyskuje w oczach mieszkańców i turystów. Odsłaniamy elewacje zabytkowych kamienic, porządkujemy ogrodzenia posesji z pstrokatych plakatów czy billboardów. Są to bardzo zauważalne i potrzebne zmiany, co sygnalizują nam sami mieszkańcy, którzy doceniają już przeprowadzone działania”– mówi Beata Moskal-Słaniewska, Prezydent Świdnicy.

Przypominamy, że dla wszystkich zainteresowanych umieszczeniem reklamy w mieście uruchomiona została specjalna strona internetowa, na której znajdują się wszelkie informacje odnośnie prowadzonej polityki reklamowej, działań miasta, zasad umieszczania reklam czy aktów prawnych. Funkcjonuje także galeria dobrych praktyk, gdzie przedstawiono reklamy, które mogą służyć jako przykład dobrych, estetycznych i zgodnych z wszelkimi regułami prawa rozwiązań.
Źródło: materiały nadsyłane przez jednostki samorządu terytorialnego.
Za treść tych informacji PAP S.A. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności.

TAGI:
 
KOMENTARZE: 0 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich     Związek Powiatów Polskich

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 509 22 25
Faks: (22) 509 22 72
pap@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25