facebook RSS # #

17.07.2018 17:19

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2018-05-15 07:16       aktualizacja: 2018-05-15 10:49       WIADOMOŚCI KLUBOWE
  A A A

Kraków: Żółta kartka

Kraków: Żółta kartka
Fot. UM Kraków
Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski w najnowszej kampanii #NieDuś pokazują żółtą kartkę mieszkańcom Krakowa, którzy do tej pory nie wymienili swojego pieca na proekologiczny.

Kampania przypomina mieszkańcom, że od 1 września 2019 r. palenie węglem i drewnem będzie zakazane, a za łamanie przepisu grozić będą dotkliwe kary finansowe.

Od środy, 16 maja na ulicach Krakowa pojawią się zadymione, szaro-żółte billboardy i citylighty, na których widnieje ostrzeżenie w postaci żółtej kartki pokazanej tym mieszkańcom Krakowa, którzy ciągle jeszcze nie wymienili swoich pieców na proekologiczne. Żółta kartka w kampanii #NieDuś informuje o nowym przepisie całkowicie zakazującym palenia drewnem i węglem po 1 września 2019 r., ostrzega przed dotkliwymi karami finansowymi za jego nieprzestrzeganie i zachęca do wymiany pieca na proekologiczny. Oprócz formatów outdoorowych, kampania jest realizowana także w lokalnej prasie, komunikacji miejskiej oraz w mediach społecznościowych.

Kampanię #NieDuś wsparli swoim udziałem m. in. Anna Dymna, Jerzy Stuhr, Grzegorz Turnau i dr Janusz Skalski, którzy w spotach wideo wyrażają troskę o stan powierza w Krakowie i zwracają się bezpośrednio do mieszkańców miasta, którzy do tej pory nie dokonali wymiany pieca na proekologiczny, pokazując im żółtą kartkę i jednocześnie przestrzegając, że jest to już ostatnie ostrzeżenie.

Do udziału zostali także zaproszeni krakowscy blogerzy, vlogerzy i działacze społeczni, którzy w swoich kanałach społecznościowych publikują zdjęcia z żółtą kartką, oznaczając je hasztagiem #NieDuś.

Kampania nieprzypadkowo jest realizowana właśnie teraz, ponieważ okres letni to najlepszy czas na to, by dokonać wymiany pieca. Co więcej, rok 2018 to ostatnia szansa na uzyskanie dotacji na wymianę pieca przyznawanych przez Gminę Miejską Kraków dzięki Programowi Ograniczenia Niskiej Emisji dla Miasta Krakowa. Za ideę kreatywną kampanii odpowiada krakowska agencja reklamowa Dziadek do orzechów.

Kampania potrwa od 16 do 30 maja.
Źródło: materiały nadsyłane przez jednostki samorządu terytorialnego.
Za treść tych informacji PAP S.A. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności.

TAGI:
 
KOMENTARZE: 0 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich  

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Adam Michrowski
Tel.: (22) 509 29 47
Kom.: 516 363 056
a.michrowski@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25