facebook RSS # #

16.11.2018 03:11

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2018-09-13 06:04       aktualizacja: 2018-09-13 06:16       WIADOMOŚCI KLUBOWE
  A A A

Kraków: Klienci magistratu zadowoleni

Kraków: Klienci magistratu zadowoleni
Fot. Wiesław Majka / krakow.pl
Prawie 90% osób załatwiających sprawy w Urzędzie Miasta Krakowa jest zadowolonych z obsługi. Z kolei 63% badanych załatwiło swoje sprawy pozytywnie. Najwyższe oceny otrzymały: Urząd Stanu Cywilnego, Wydział Podatków i Opłat oraz Wydział Spraw Administracyjnych.

Głównym celem badania było poznanie opinii na temat jakości obsługi w magistracie i jego poszczególnych komórkach. Badaniem została objęta grupa 836 klientów Urzędu Miasta Krakowa. Wywiady zostały przeprowadzone w 11 wydziałach, zlokalizowanych w 21 lokalizacjach oraz w formie elektronicznej.

W grupie klientów Urzędu Miasta Krakowa przeważają osoby z wykształceniem średnim (40%) i wyższym (45%). Większość to klienci indywidualni (85%), a 14% - instytucjonalni. 95% ankietowanych to mieszkańcy Krakowa. Najwięcej odwiedzających UMK mieszka w Nowej Hucie (31%) i Podgórzu (36%). 88% badanych odwiedziła magistrat w celu załatwienia danej sprawy. 11% deklaruje, że celem wizyty w urzędzie było uzyskanie informacji.

W tym roku pracę w Urzędzie Miasta Krakowa mieszkańcy ocenili na 4,34 (w skali ocena od 1 do 5). W porównaniem z rokiem ubiegłym (4,24) – zwiększył się udział pozytywnych odpowiedzi o 10% (z 42% na 52%). Najwyższe oceny dotyczyły kategorii: ubiór i wygląd (4,75), uprzejmość (4,74), kompetencje (4,67), komunikatywność (4,67), pomaganie i doradzanie (4,64) oraz dotrzymywanie terminów (4,56).

Źródło: materiały nadsyłane przez jednostki samorządu terytorialnego.
Za treść tych informacji PAP S.A. nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności.

TAGI:
 
KOMENTARZE: 0 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich  

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Rafał Szafrański
Tel.: (22) 509 27 03
Kom.: 722 202 428
r.szafranski@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25