facebook RSS # #

26.04.2017 10:03

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2017-02-07 14:15       aktualizacja: 2017-02-07 15:29       E-ADMINISTRACJA
  A A A

Rozwój aplikacji. Raporty dla ewidencji ludności są planowane – odpowiada COI

Rozwój aplikacji. Raporty dla ewidencji ludności są planowane – odpowiada COI
Fot. Fotolia
Raporty dla ewidencji ludności są planowane w katalogu zmian rozwojowych – odpowiada COI. W ramach rozwoju aplikacji ŹRÓDŁO usunięto pola blankiet i wprowadzono komunikaty informacyjne.

Pytanie: Jak w module BUSC wyszukać projekty aktów, jeżeli nie są widoczne od razu na liście?
Odpowiedź: Podczas ostatniej aktualizacji zostały wdrożone poprawki, mające na celu zwiększenie wydajności aplikacji podczas pracy na liście "Projektów aktów/wzmianek". Wśród poprawek dodana została zmiana dotycząca zakresu wyświetlanych danych na tej liście. Została ona ograniczona do wyświetlania projektów aktów/wzmianek utworzonych do dwóch dni wstecz dla każdego rodzaju aktu.
Uwaga: Jeżeli konieczne jest wyszukanie projektu sporządzonego wcześniej niż przed dwoma dniami, należy skorzystać z wyszukiwarki zaawansowanej, której działanie nie zostało zmienione.

Pytanie: Czy funkcjonalność rejestracji/zmian kodów pocztowych dla wielu adresów jest dostępna?
Odpowiedź: Funkcjonalność Rejestracja zmiany/dopełnienia kodów pocztowych nie została jeszcze wdrożona na środowisko produkcyjne i jest planowana do wdrożenia w kolejnej paczce rozwojowej. W celach informacyjnych wysłaliśmy poprzez newsletter instrukcję, aby mogli Państwo wcześniej zapoznać się z działaniem tej funkcjonalności.

Pytanie: Jak zmienić administracyjnie nazwę miejscowości?
Odpowiedź: Poprzez użycie funkcjonalności z Panelu Administratora „Rejestracja zmiany nazwy miejscowości”.

Pytanie: Jak zmienić numer blankietu, aby móc go ponownie wykorzystać, jeżeli do wydruku odpisu został użyty inny blankiet?
Odpowiedź: Na liście wydanych odpisów należy rozwinąć szczegóły danego odpisu. Następnie po użyciu odnośnika „Modyfikuj dane odpisu” należy wprowadzić prawidłowy nr blankietu.

Pytanie: Po starcie ŹRÓDŁA czasami pojawiają się komunikaty informacyjne, dawniej ich nie było?
Odpowiedź: W ramach rozwoju aplikacji ŹRÓDŁO dodaliśmy możliwość wyświetlania komunikatów informacyjnych na stronie startowej aplikacji ŹRÓDŁO. Użytkownik ma możliwość zamknięcia komunikatu po zapoznaniu się z nim.

Pytanie: Czy planowane są raporty dla ewidencji ludności?
Odpowiedź: Propozycje te ujęte są w katalogu zmian rozwojowych. Propozycje można ponadto przesyłać na adres propozycje@coi.gov.pl. Każdą wiadomość przesłaną na ten adres wnikliwie analizujemy i przekazujemy do zaopiniowania Ministerstwu Cyfryzacji. Następnie trafiają one do pracy w grupach roboczych złożonych z przedstawicieli urzędów, pracowników COI oraz ministerstwa.

Pytanie: Po ostatniej aktualizacji zniknęło pole blankiet na wniosku o wydanie dowodu osobistego.
Odpowiedź: Pola blankiet zostały usunięte w ramach rozwoju aplikacji ŹRÓDŁO.

Źródło: COI
Kkż/Serwis Samorządowy PAP
 
KOMENTARZE: 4 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
2017-02-09 07:47:21
las: W service desku w Łodzi, to chyba pracują ludzie z sanepidu uczuleni na punkcie czystości, nadzwyczajnie dbają o higienę i od 2 lat ciągle piszą tylko o czyszczeniu cache.
 
2017-02-08 16:23:01
obsługa bagna: Od początku roku nie można pracować na aktach ze wzmiankami dodatkowymi (sprostowanie, uzupełnienie, rozwód itp.)nie można podejrzeć takiego aktu, nie można wydać odpisu aktu. To koszmar. Co mam powiedzieć klientowi, odesłać do Ministra Cyfryzacji?
W RDO i PESEL również jest masa zgłoszonych błędów, na które łódzka grupa nie odpowiada. Tam chyba nikt nie traktuje poważnie swojej pracy. Nie ma nad nimi żadnego nadzoru.
 
2017-02-08 14:36:40
użytkownik: Nie ma żadnego rozwoju, a przeciwnie, uwstecznianie systemu. Użytkownicy systemu nie mają żadnej siły przebicia.
Wielki betonowy mur, który stanowią pracownicy service desku w Łodzi dzieli użytkowników systemu od kierownictwa COI i ministerstw.
Kiedy skończy się ta znieczulica panująca w COI?
Użytkowników mogą lekceważyć, ale nich pomyślą o Polakach.
 
2017-02-08 08:13:11
kierownica: odp. do pytania :"Jak zmienić numer blankietu, aby móc go ponownie wykorzystać, jeżeli do wydruku odpisu został użyty inny blankiet?"
Aby ponownie wykorzystać blankiet bo np. wystąpił błąd kod 500 i odpis nie został wydrukowany, a po sprawdzeniu zakładki "Wydane odpisy" widać, że blankiet o numerze EC.....został wydany należy przyjąć następujący system:
jeśli za pierwszym razem wpisani EB4561233, to trzeba "oszukać" to cudo i wpisać np. EB 4561233 LUB EB456 1233 LUB EB45 61 233 itd. ŹRÓDŁO przyjmie go jako inny blankiet.
newsletter

TAGI

PARTNERZY 
  Związek Gmin Wiejskich  Związek Miast Polskich  Związek Powiatów Polskich

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 509 22 25
Faks: (22) 509 22 72
pap@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.21