2017-03-14 18:41
aktualizacja: 2017-03-14 18:44
E-ADMINISTRACJA
Zapytaj eksperta. Kolejny dyżur pracowników COI ws. aplikacji ŹRÓDŁO
Fot. Fotolia
W środę 15 marca trenerzy Centralnego Ośrodka Informatyki będą odbierać telefony i odpowiadać na Państwa pytania dotyczące aplikacji ŹRÓDŁO.
Osoby zainteresowane obsługą aplikacji proszone są o kontakt pod numerem telefonu: (22) 211 26 65.
Dyżur potrwa od godziny 10.00 do 13.00.
Tematyka dotyczy Systemu Rejestrów Państwowych, podczas dyżurów ekspertów COI można pytać o kwestie technologiczne albo związane z funkcjonowaniem aplikacji.
Możliwości telefonicznego zgłaszania problemów przez urzędników Centralny Ośrodek Informatyki wprowadził w maju 2016 roku. Od tamtej pory dyżury odbywają się co tydzień. Pierwotnie trwały dwie godziny, obecnie trzy.
Co drugi tydzień eksperci zmieniają się i dyżurują naprzemiennie pracownicy COI ze specjalistami z Ministerstwa Cyfryzacji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Źródło: COI
kkż/Serwis Samorządowy PAP
Osoby zainteresowane obsługą aplikacji proszone są o kontakt pod numerem telefonu: (22) 211 26 65.
Dyżur potrwa od godziny 10.00 do 13.00.
Tematyka dotyczy Systemu Rejestrów Państwowych, podczas dyżurów ekspertów COI można pytać o kwestie technologiczne albo związane z funkcjonowaniem aplikacji.
Możliwości telefonicznego zgłaszania problemów przez urzędników Centralny Ośrodek Informatyki wprowadził w maju 2016 roku. Od tamtej pory dyżury odbywają się co tydzień. Pierwotnie trwały dwie godziny, obecnie trzy.
Co drugi tydzień eksperci zmieniają się i dyżurują naprzemiennie pracownicy COI ze specjalistami z Ministerstwa Cyfryzacji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Źródło: COI
kkż/Serwis Samorządowy PAP
TAGI:
E-ADMINISTRACJA
 
DODAJ SWÓJ KOMENTARZ
Pietia:
Grisza, wyluzuj.
Na autorytet trzeba sobie zapracować. Urzędnicy w samorządach pracowali na ten autorytet dziesiątki lat. Są kierownicy USC z 30 -40 letnim stażem, cieszący się zaufaniem społecznym, a pod koniec ich kariery zawodowej pojawia się ktoś, kto psuje im opinię w oczach społeczeństwa. 2 lata bezskutecznie walczą z COI o narzędzie pracy, jakim jest źródło. To nie jest walka o jakieś widzimisię urzędnika, ale walka o to, aby klient/petent/interesant mógł być prawidłowo obsłużony.
To przykre, że z MC i COI nikt nie chce z nami rozmawiać, odsyłają nas do LASa, aby złożył zgłoszenie na Atmosferze, a zgłoszenia miesiącami nie są rozwiązywane. Traktują nas przedmiotowo. Jak mamy udostępniony kontakt, to tylko z pierwszą linią wsparcia, albo z dyżurującymi trenerami. I jedni i drudzy nie mają pojęcia, o czym się z nimi rozmawia.
Trzeba rozumieć, że urzędnik pełni rolę służebną w stosunku do obywatela, że nie walczy dla siebie, tylko dla mieszkańców.
Szanujący się urzędnik nie będzie pochwalał zachowania pracowników COI, a co do tolerancji, powiem słowami klasyka "nie chcem, ale muszem"
Na autorytet trzeba sobie zapracować. Urzędnicy w samorządach pracowali na ten autorytet dziesiątki lat. Są kierownicy USC z 30 -40 letnim stażem, cieszący się zaufaniem społecznym, a pod koniec ich kariery zawodowej pojawia się ktoś, kto psuje im opinię w oczach społeczeństwa. 2 lata bezskutecznie walczą z COI o narzędzie pracy, jakim jest źródło. To nie jest walka o jakieś widzimisię urzędnika, ale walka o to, aby klient/petent/interesant mógł być prawidłowo obsłużony.
To przykre, że z MC i COI nikt nie chce z nami rozmawiać, odsyłają nas do LASa, aby złożył zgłoszenie na Atmosferze, a zgłoszenia miesiącami nie są rozwiązywane. Traktują nas przedmiotowo. Jak mamy udostępniony kontakt, to tylko z pierwszą linią wsparcia, albo z dyżurującymi trenerami. I jedni i drudzy nie mają pojęcia, o czym się z nimi rozmawia.
Trzeba rozumieć, że urzędnik pełni rolę służebną w stosunku do obywatela, że nie walczy dla siebie, tylko dla mieszkańców.
Szanujący się urzędnik nie będzie pochwalał zachowania pracowników COI, a co do tolerancji, powiem słowami klasyka "nie chcem, ale muszem"
Grisza:
Czy naprawdę chodzi o to by "wnerwa" transferować na kogoś innego ? I jak jest lepiej ? jak się obrazi kolejną grupę osób.
Średnio pracownik jest 2-3 lata w firmie, a IT to jeszcze krócej. Wiec ekipa się wymieniła co najmniej raz (nie wspominając o stanowiskach politycznych). Dlatego "pojazd" po pracownikach COI jest nie na miejscu. Co innego ŹRÓDŁO/Bagno, jest jakie jest każdy widzi. Nie sądzę by MC i MSWiA chciało torturować urzędników. Na pewno z czasem będzie lepiej, mam taką nadzieję.
Średnio pracownik jest 2-3 lata w firmie, a IT to jeszcze krócej. Wiec ekipa się wymieniła co najmniej raz (nie wspominając o stanowiskach politycznych). Dlatego "pojazd" po pracownikach COI jest nie na miejscu. Co innego ŹRÓDŁO/Bagno, jest jakie jest każdy widzi. Nie sądzę by MC i MSWiA chciało torturować urzędników. Na pewno z czasem będzie lepiej, mam taką nadzieję.
skazany na bagno:
Ten portal i COI są siebie warci. Stosują metodę kopiuj/wklej, nawet nie czytają co wklejają.
Powyższy artykuł datowany 14 marca ukazał się z komentarzem Leszka z dnia 15 lutego.
Artykuł pisany do komentarza?
@Grisza prosi o pohamowanie mowy nienawiści przedstawionej w komentarzu Leszka stając w obronie pracowników COI, a ja pytam Griszę, dlaczego nie apeluje, aby nie stosować mowy nienawiści wobec użytkowników bagna, kiedy system nie działa.
Źródło sypie się z winy COI, a pracownicy załatwiający na tym czymś mieszkańców za błędy COI wyzywani są od biurw i innych zaczynających się na różne litery alfabetu.
Nikt jeszcze nie stanął w obronie użytkowników systemu, nie wyjaśnił Polakom, że w tym przypadku pracownicy USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych są niewinni, ze to nie im się należą te "wiązanki", a twórcom systemu.
Powyższy artykuł datowany 14 marca ukazał się z komentarzem Leszka z dnia 15 lutego.
Artykuł pisany do komentarza?
@Grisza prosi o pohamowanie mowy nienawiści przedstawionej w komentarzu Leszka stając w obronie pracowników COI, a ja pytam Griszę, dlaczego nie apeluje, aby nie stosować mowy nienawiści wobec użytkowników bagna, kiedy system nie działa.
Źródło sypie się z winy COI, a pracownicy załatwiający na tym czymś mieszkańców za błędy COI wyzywani są od biurw i innych zaczynających się na różne litery alfabetu.
Nikt jeszcze nie stanął w obronie użytkowników systemu, nie wyjaśnił Polakom, że w tym przypadku pracownicy USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych są niewinni, ze to nie im się należą te "wiązanki", a twórcom systemu.
Grisza:
Ci dyletanci też czytają te fora. Prosił bym o pohamowanie mowy nienawiści.
Leszek:
Szkoda pytać. Źródło to jest dziadostwo najgorszego sortu, którym dawno powinien zająć się prokurator. To nie jest aplikacja, na której urzędnik powinien pracować. Od ekspertów jedyne co można usłyszeć, to konieczność czyszczenia cache. Gdyby dyletanci z COI wyczyścili sobie mózgi, to może coś by z tego wynikło.
COPYRIGHT
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.- Test wyborczy. 25 pytań o wybory samorządowe wraz z odpowiedziami
- Wpis do oświadczenia. Zasoby pieniężne, nieruchomości, zobowiązania, mienie ruchome
- Łatwiej z długami. Rewolucja w zadłużaniu JST
- Wójt na egzaminie. Gimnazjaliści interpretowali ulotkę ws. budowy drogi
- Szybciej w USC. COI zapowiada aktualizację SRP, która przyspieszy wydawanie akt stanu cywilnego