facebook RSS # #

18.10.2017 13:19

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2017-03-29 13:36       aktualizacja: 2017-03-29 15:06       E-ADMINISTRACJA
  A A A

Dyżur w czwartek. Zmiana terminu, do ekspertów COI będzie można zadzwonić 30 marca

Dyżur w czwartek. Zmiana terminu, do ekspertów COI będzie można zadzwonić 30 marca
Fot. Fotolia
Po zmianie terminu nie w środę, a w czwartek 30 marca trenerzy Centralnego Ośrodka Informatyki będą odbierać telefony i odpowiadać na pytania dotyczące aplikacji ŹRÓDŁO.

Kolejny dyżur telefoniczny ekspertów COI odbędzie się 30 marca w godzinach 10.00 do 13.00.

Osoby zainteresowane obsługą aplikacji proszone są o kontakt pod numerem telefonu: (22) 211 26 65.

Tematyka dotyczy Systemu Rejestrów Państwowych, podczas dyżurów ekspertów COI można pytać o kwestie technologiczne albo związane z funkcjonowaniem aplikacji.

Co drugi tydzień eksperci zmieniają się i dyżurują naprzemiennie pracownicy COI ze specjalistami z Ministerstwa Cyfryzacji i Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.


Źródło: COI
kkż/Serwis Samorządowy PAP
 
KOMENTARZE: 6 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
2017-04-06 21:53:55
realista: To mi wygląda na jakąś zmowę. Redakcja tego portalu, ministerstwa i COI wszelkimi sposobami starają się ogłupić użytkowników bagna.
Jak ekspertom nie chce się odbierać rozmów telefonicznych, to nie powinni podawać informacji o dyżurach.
 
2017-04-05 13:21:00
redakcja: Z naszych informacji wynika, że ministerstwa nie mają tzw. sygnału zajętości, stąd sygnał ciągły przy prowadzonej przez eksperta rozmowie. Udało nam się dodzwonić przed 13, oba resorty odbierały telefony.
 
2017-04-05 12:43:27
anlucia: Dyżur ekspercki 05.04.2017 - KPINA! Przy wolnym sygnale od 10:00 nikt nie raczy podnieść słuchawki. Dziękuję serdecznie za taka pomoc.
 
2017-03-31 10:23:12
użytkownik: KierownikUSC- aplikacja Źródło to nie tylko USC i nie tylko dla kierowników USC.
Pytać mogą wszyscy użytkownicy Źródła. Niestety, ale nie wszyscy mogą siedzieć 3 godziny i czekać na połączenie, nie wszyscy mają tyle szczęścia i tyle wolnego czasu.
 
2017-03-30 22:39:41
KierownikUSC: Dzwonić trzeba długo, ale można sie dodzwonić. Ja dziś miałem szczęście i otrzymałem pomoc i informacje o ktore pytałem. Takie konsultacje powinny byc codziennie dla kierowników i w ministerstwie powinni odbierać codziennie nasze zgłoszenia i pytania.
 
2017-03-30 11:38:47
użbag: Można dzwonić, ale co to da. Albo nikt nie odpowiada, albo sygnał zajętości. A może odłożona słuchawka?
Jak COI deklaruje rozmowę z konsultantem, to powinien zapewnić możliwość połączenia.
newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich     Związek Powiatów Polskich

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 509 22 25
Faks: (22) 509 22 72
pap@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25