facebook RSS # #

24.11.2017 21:11

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2017-08-22 14:50       aktualizacja: 2017-08-22 15:50       E-ADMINISTRACJA
  A A A

Harmonogram CEPiK. Co i kiedy w nowym systemie – minister odpowiada na interpelację

Harmonogram CEPiK. Co i kiedy w nowym systemie – minister odpowiada na interpelację
Fotolia
W odpowiedzi na interpelację posła Tomasza Kostusia w sprawie nowych systemów CEPiK, minister cyfryzacji Anna Streżyńska przedstawiła harmonogram programu zgodnie z jego obowiązującą wersją.

HARMONOGRAM PROGRAMU CEPIK 2.0

Nazwa zadania


Zakończenie


PROGRAM CEPIK 2.0


2018-11-09


ETAP 0 - przygotowanie do uruchomienia nowej struktury programu


2017-02-10


ETAP 1 -Wdrożenie bazy centralnej CEPIK 2.0 z e-usługą punkty karne


2017-06-22


Gotowość do wdrożenia produkcyjnego ETAP 1


2017-03-31


ETAP 2 - CEPiK 2.0 - POJAZD - wdrożenie modułów i funkcjonalności


2017-12-21


Wdrożenie produkcyjne ETAP 2


2017-10-27


ETAP 3 - e-Usługi dla CEPIK 2.0 cz.2


2018-02-20


Wdrożenie produkcyjne ETAP 3


2017-12-22


ETAP 4 - Wdrożenie funkcjonalności związanych Centralną Ewidencją


Kierowców


2018-08-14


Wdrożenie produkcyjne ETAP 4


2018-03-30


Etap 5 - karty parkingowe, UFG, niezgodności, KN


2018-11-09


Wdrożenie produkcyjne ETAP 5.0


2018-06-01


ETAP 6 - e-Usługi dla CEPIK2.0 cz.3


2018-10-30


Wdrożenie produkcyjne ETAP 6


2018-08-31




Według odpowiedzi minister, wdrożenia e-usług planowane są w etapach 1, 3 i 6. Zakończył się etap 1, w którym została wdrożona e-usługa dla obywateli „Sprawdź informację o punktach karnych”.

Wdrożenie kolejnej e-usługi „Mój pojazd” planowane jest w etapie 3. W etapie 6 planowane jest udostępnienie dla obywateli m.in. e-usług: „Sprawdź moje uprawnienia”, „Udostępnij swoje dane pracodawcy” i „Przypominaj o terminach”.

W ostatnim etapie nastąpi też modernizacja e-usług „Historia pojazdów” oraz „Bezpieczny Autobus”. Dostęp do pierwszej usługi następuje za pośrednictwem strony internetowej http://www.historiapojazdu.gov.pl/. Sprawdzenie pojazdu następuje po jednoczesnym wpisaniu danych identyfikujących pojazd (nr VIN, nr dowodu rejestracyjnego i daty pierwszej rejestracji).

Natomiast „Bezpieczny autobus” jest usługą pozwalającą na sprawdzenie historii autokaru. Dostęp do usługi następuje za pośrednictwem strony internetowej http://www.bezpiecznyautobus.gov.pl/. Sprawdzenie autokaru następuje po wpisaniu numeru rejestracyjnego w formularzu.

Kkż/
 
KOMENTARZE: 0 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich     Związek Powiatów Polskich

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Tel.: (22) 509 22 25
Faks: (22) 509 22 72
pap@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25