facebook RSS # #

23.06.2018 17:27

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2017-12-18 11:59       aktualizacja: 2017-12-18 19:02       E-ADMINISTRACJA
  A A A

Błędy techniczne. Użytkownicy ŹRÓDŁA mieli problemy z wydrukiem potwierdzenia odbioru dowodu

Błędy techniczne. Użytkownicy ŹRÓDŁA mieli problemy z wydrukiem potwierdzenia odbioru dowodu
Fot. Fotolia
W poniedziałek od rana użytkownicy aplikacji ŹRÓDŁO mieli problemy przy wydruku potwierdzenia odbioru dowodu osobistego (po wybraniu akcji "Drukuj") – potwierdza Centralny Ośrodek Informatyki.

„Może już czas napisać, ze sobotnia aktualizacja ubiła bagienko. Nic nie działa i magiczne `Błędy techniczne`” – zauważył na forum LAS1606023.

„Wszyscy zwracają uwagę na BUSC, a tymczasem pozostałe moduły sypią błędami. Dzisiaj nie działa RDO, nie ma możliwości wydawania dowodów osobistych” – dodał rdo.

Poprosiliśmy w poniedziałek o wyjaśnienia rzecznika prasowego Centralnego Ośrodka Informatyki, który potwierdził, że dziś od rana użytkownicy aplikacji ŹRÓDŁO mają problemy przy wydruku potwierdzenia odbioru dowodu osobistego (po wybraniu akcji "Drukuj").

„Zidentyfikowaliśmy przyczynę błędu i pracujemy nad jego jak najszybszym wyeliminowaniem. Stosowna poprawka została już przygotowana i aktualnie jest w fazie testów. Wdrożenie aktualizacji planowane jest na dzisiejsze popołudnie” – podkreślił rzecznik.

COI przeprasza za zaistniałą sytuację.

Kkż/
 
KOMENTARZE: 7 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
2017-12-28 14:37:13
kierownica: „Zidentyfikowaliśmy przyczynę błędu i pracujemy nad jego jak najszybszym wyeliminowaniem. Stosowna poprawka została już przygotowana i aktualnie jest w fazie testów. Wdrożenie aktualizacji planowane jest na dzisiejsze popołudnie” - ale który to już raz? A oczami"świecimy" my urzędnicy! Wysłuchujemy pretensji - my urzędnicy......i można by tak jeszcze długo, ale jak długo to ŹRÓDŁO czy BAGNO będzie rozwalać nam pracę? Ileż można?! A Państwo z COI - proszę odpowiadajcie na zgłoszenia i odbierajcie telefony w sytuacjach jak z wczoraj!!!
 
2017-12-27 08:46:38
użytkownik: 27 grudnia od godziny siódmej system nie działa. Konsultanci service desk skutecznie utrudniają przekazywanie zadań do realizacji.

Najwyższa pora, aby pogonić to łódzkie towarzystwo wzajemnej adoracji, a zatrudnić ludzi kompetentnych.
 
2017-12-22 10:32:42
użytkownik bagna: Żeby tradycji stało się zadość, bagno od rana nie działa, do service desku nie można się dodzwonić, bo jak problemy są w całym kraju, to dzwonią wszyscy, a specjaliści z COI jak zawsze bezradni i bezużyteczni.
Które to już kolejne święta z zepsutym bagnem?
Czy były jakieś święta przed którymi bagno działało?
Najwyższa pora na pobudkę w COI w Łodzi, to na nich powinni wyżywać się niezadowoleni interesanci, a nie na niewinnych użytkownikach bagna.
 
2017-12-19 07:57:17
guzik prawda: Nie tylko! Przy próbie wydruku potwierdzenia odbioru dowodu nie dało się również go wydać w systemie. gdy nie drukowano tylko wypełniano ręcznie przynajmniej w nie wyskakiwał błąd 500 przy wydawaniu w systemie.
 
2017-12-18 18:46:57
jaś fasola: Tak głośno wszędzie o "dobrej zmianie", a w COI od marca 2015 r. nie ma żadnej zmiany. Utarła się nawet praktyka (a może tradycja), że przed świętami bagno działa wadliwie, albo wcale nie działa. Service desk jak zwykle nie trybi, a użytkownicy bagna muszą się wstydzić za błędy COI.
 
2017-12-18 15:10:43
ii: a zapytajcie co się dzieje z CEPIK!!!! niby banalna sprawa.... a jednak totalna KLAPA!!!!!
nawet PDFy nie chcą się generować!!!! twierdzą że to po poprawkach!!!! lecz przed nimi też nie działało.. hmmm pewnie to wina urzędnika....
 
2017-12-18 14:25:16
antek: To są skutki braku nadzoru nad COI i service deskiem.
Problemy powtarzają się od 2015 roku, ale żadne wnioski nie są wyciągane, a uwagi użytkowników są lekceważone.
Najwyższa pora, aby COI zaczął poważnie traktować użytkowników bagna, a konsultanci na pierwszej linii czytali zgłoszenia ze zrozumieniem i przekazywali do realizacji.
To upokarzające dla użytkowników, że pierwszą linię wsparcia obsadzono ludźmi utrudniającymi przekazywanie zgłoszeń do dalszej realizacji uzależniając to od załączania zrzutów, certyfikatów itp.

 
newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich  

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Adam Michrowski
Tel.: (22) 509 29 47
Kom.: 516 363 056
a.michrowski@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25