facebook RSS # #

16.07.2018 22:19

Polska Agencja Prasowa Serwis Samorządowy
 
2018-04-12 14:37       aktualizacja: 2018-04-12 14:51       WIADOMOŚCI
  A A A

Trudny klient. Służba więzienna przeszkoli urzędników krakowskiego magistratu

Trudny klient. Służba więzienna przeszkoli urzędników krakowskiego magistratu
Fot. Fotolia
Pracownicy służby więziennej podpowiedzą urzędnikom krakowskiego magistratu, jak rozmawiać z trudnym klientem.

Urząd Miasta Krakowa kontynuuje współpracę z Okręgowym Inspektorem Służby Więziennej w Krakowie w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy pracowników magistratu oraz osób znajdujących się w ich otoczeniu. Instytucje podpisały porozumienie przewidujące przeprowadzenie nieodpłatnych szkoleń o tej tematyce przez funkcjonariuszy OISW.

Szkolenia pracowników UMK dotyczą umiejętności radzenia sobie z agresywnym klientem. Będą się odbywać w sali OISW, nie rzadziej niż raz na kwartał. Weźmie w nich udział maksymalnie 20 osób.

Program szkolenia zakłada m.in. pogłębienie wiedzy z zakresu sposobów rozmowy z trudnym i wymagającym klientem, rozładowania napięcia i stresu powstającego podczas kontaktu, ochrony prawnej funkcjonariuszy publicznych oraz projektowania bezpiecznego miejsca pracy i pierwszej pomocy przedmedycznej.

Źródło: UM Kraków

aba/
TAGI: URZĘDNIK
 
KOMENTARZE: 0 PRZEJDŹ NA FORUM

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

 
newsletter

TAGI

PARTNERZY 


  Związek Gmin Wiejskich  

KONTAKT
Polska Agencja Prasowa SA
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (+48 22) 509 22 22
Faks: (+48 22) 509 22 34
REDAKCJA SERWISU SAMORZĄDOWEGO PAP
ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa
Tel.: (22) 509 23 67
Faks: (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: klub@pap.pl
DZIAŁ SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Adam Michrowski
Tel.: (22) 509 29 47
Kom.: 516 363 056
a.michrowski@pap.pl
PAP Copyright © PAP SA 2013 .
Redakcja  |  O portalu  |  Licencje  |  Polityka Prywatności  |  v 1.4.25