Termin na składanie wniosków konkursowych przez JST w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd” został przesunięty na 14 grudnia br. Poza tym wprowadzono kilka istotnych zmian w dokumentacji konkursowej – poinformowało Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
W czwartek 16 listopada o godzinie 10 rozpocznie się bezpłatny webinar zorganizowany wspólnie przez NASK i ZMP poświęcony projektowi „Cyberbezpieczny samorząd”. Nabór wniosków o dofinansowanie w ramach projektu kończy się 30 listopada br.
Do 8 listopada br. do godziny 12 można się zarejestrować na bezpłatny webinar NASK i ZPP dla pracowników JST na temat projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”. Spotkanie odbędzie się 9 listopada 2023 roku o godz. 10.
Czy złożenie oświadczenia VAT jest obowiązkowe dla wnioskodawców „Cyberbezpiecznego samorządu”? Jak interpretować zapisy regulaminu dotyczące kwalifikowalności VAT? Jak prawidłowo wypełnić dokumenty dotyczące VAT? – publikujemy najnowsze wyjaśnienia ekspertów projektu „Cyberbezpieczny samorząd”.
Do 30 listopada do godziny 16.00 przedłużono termin na złożenie wniosku do projektu „Cyberbezpieczny samorząd”. Dokonano również kilku istotnych zmian w regulaminie – poinformowało w piątek Centrum Projektów Polska Cyfrowa.
Podjęliśmy działania w kwestii przedłużenia terminu naboru do projektu „Cyberbezpieczny samorząd”. Chcemy, żeby samorządy miały zapas czasowy na właściwe przygotowanie wniosku – poinformował podczas czwartkowego webcastu Serwisu Samorządowego PAP, Wiktor Baca, kierownik tego projektu w Centrum Projektów Polska Cyfrowa (CPPC).