Jak skutecznie promować projekty realizowane ze środków unijnych oraz jak informować o ich efektach? Resort funduszy udostępnił specjalny przewodnik dla każdego kto odpowiada za komunikację w projektach finansowanych z Funduszy Europejskich.
Władze stolicy regionu świętokrzyskiego zaprezentowały w środę „Strategię promocji Miasta Kielce 2030+”. Dokument zawiera m.in. założenia Nowej Marki Kielc, która została zbudowana w oparciu o unikalne walory miasta - bliskość przyrody, uwarunkowania geologiczne, osiągnięcia sportowe oraz potencjał Targów Kielce.
KaramBBa – to nazwa ciastka, które będzie promować Bielsko-Białą. "Smak, wygląd, kolor ciastka – wszystko nawiązuje do Bielska-Białej" - podkreśla ratusz.
Informacja o tym, ile jest zablokowanych użytkowników na koncie w portalu społecznościowych prowadzonym przez miasto stanowi informację publiczną – orzekł WSA w Gdańsku. Zdaniem sądu samorządy nie powinny blokować użytkownikom możliwości komentowania.
Aż 74 proc. małych miast odczuło pogorszenie sytuacji finansowej z powodu pandemii koronawirusa SARS-CoV-2, a 37 proc. z nich planuje zwiększenie zadłużenia w najbliższym roku – wynika z raportu Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE).
Jeszcze tylko do 18 stycznia samorządowe instytucje kultury mogą składać wnioski o dofinansowanie w ramach programu dotacyjnego „Niepodległa”. Na wsparcie wydarzeń nawiązujących do setnej rocznicy odzyskania niepodległości w 2021 zaplanowano 3,5 mln zł.